torsdag 22 maj 2014

nytt bröd och så gott!



Men vet ni vilken härlig bok jag hittat. En bok med bröd
som jag kan äta utan att må dåligt och få ont i magen.

Har haft problem en längre tid...testat fibrer, äta ofta 
och lite, lchf, bara kokt mat, inga starka kryddor och en 
massa mer. Googlat som en galning, 
gråtit av smärta, googlat lite till, gråtit ännu mer. 
Till slut förstod jag att det nog inte var ett 
normalt tillstånd jag befann mig i. 
Jag var tvungen att göra något. 

Började med att ta bort allt bröd och märkte att jag 
åt en hel del faktiskt. Till frukost , fika på jobbet 
bestod oftast av skorpor/kakor eller bröd. Gärna en macka 
i samband med lunchen och till eftermiddagsfikat sötfika... 

Nu äter jag apelsin, keso, kiwi, blåbärhallonsmoothie, mm.

Så här efter jag slutat med vanligt bröd har det slagit mig 
att jag alltid känt mig sugen och superhungrig. Jämt. 

Nu är jag vanligt hungrig, suget är helt borta 
och jag är så glad att jag tog steget.

Kram Anki

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar