måndag 31 december 2012

Återblick på 2012

 I januari...
 
 var bord och stolar fortfarande bruna/omålade. 
och vi hade väldigt lite snö kan man se...

under Februari
började jag försöka lära mig mer om hur man 
ljusar upp bilder....
spegelbyrån stod då fortfarande i vår groventré...
men den såg inte alltid så ren ut...det brukade 
samlas det mesta här på... 

Mars var  
månaden då Majans tänder bildligen :D 
sprutade ut ur munnen...

Det var oxå då vi målade om bordet vitt

Jag fortsatte oxå ta mkt fler bilder :)
Och ljusa ville jag ha dem...


I April

fick jag mina älskade Ilsestövlar då jag fyllde 
år...

och fortsatte mitt fotograferande...


Maj
 gjorde mej vårgalen så jag började gräva å 
gräva och GRÄVA!

Här var förut en slänt med ogräs, brännässlor 
mm
  

maj var oxå mycket bakning och fika :)
I Juni
gjorde jag mig festfin 
till Matstafetten :)
och vi kom på allvar igång med målningen av huset

härligt ljust i köket...
 älskar verkligen vårt kök :D



Vår åttonde bröllopsdag firade vi i  
Juli
fina maken ♥♥
och lite gott... 
 
Jag hann oxå med ett antal loppisar de 
flesta på semestern i juli...
 Hink fyndad för en tjuga :D

Augusti
 Härligt grön gräsmatta  :)
 Vi fortsätter måla på huset...stöter på lite 
problem som sinkar oss rejält ...
vi måste byta ca 120 brädor och vi har 
hunnit börja jobba
 Vi skördar...
och
fotar och piffar
September
Äldsta dottern fyller 13 år!




 och mina Mårbacka är galna :D
Oktober
 Jag stickar mina pippisockor

och storasyster målar lillasysters naglar
November
min syster hälsar på...
det är så roligt att umgås!
och hon ger oss en present:
 

December

Ny placering av adventstjärnan 
(Köpt på Ica Maxi) 
Ser framemot 2013 :)  
//Kram Anki 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar