måndag 26 mars 2012

Fynd från i lördags...



Go kväll :)

Några nya fynd från i lördags...

Åkte med 5 kassar med saker och kläder till Kupan i Forsa... Kunde naturligtvis inte åka därifrån tomhänt så hittade några fler PYSSELNYSTAN :) och några glas och en vit tallrik med blå prickar på (ej med på bild)...

Flaskkorgen och karaffen hittade jag på ett dagsloppis på Högsgården... Visste att det fanns en väg mellan Sörforsa och Hög som jag ville prova nån gång... Fick höra på Kupan att det var loppis i Hög oxå så då fick jag en anledning att prova....visade sig vara en smal mjuklerig grusväg en lång bit och ett tag trodde jag inte jag skulle komma fram :) men snart kände jag igen mig (jobbar ju i Hög) så nu kan jag den vägen oxå.

God natt
Kram Anki :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar